Un any més la Sala de Lectura Sant Jordi i l'Escola Municipal de Música han volgut celebrar Santa Cecília, patrona dels músics, apropant la música a tot el municipi, especialment als alumnes del CEIP l'Estel i als de L'Escola de Música.
L'audició que hem presentat enguany ha estat "Les mil i una cordes", la qual es va dur a terme el dilluns dia 19 de novembre a les 15.15 h. al menjador del CEIP l'Estel, a càrrec de tres músics autòctons: Oli Silva africà, Boughaleb Laarif marroquí i Albert Romaní català, acompanyats pel presentador Joan Duch.
Al llarg de l'audició, els intèrprets, van realitzar un recorregut musical pels cinc continents a través de molts instruments de corda de diferents procedències, alguns molt sofisticats i d'altres amb l'encant de la senzillesa.També ens van explicar les diferents maneres de produir el so en aquests instruments, el material amb que estaven construïts, la seva procedència ... El repertori que vam poder escoltar fou de diversos estils i propi de diferents cultures.
eZ Publish™ copyright © 1999-2012 eZ Systems AS